Przejrzyj pytania zadane naszemu serwisowi.
Na pytania odpowiedzieli Doradcy Serwisu Opel Dixi‑Car.
Witam, samochód Opel Astra J OPC. Po wizycie w salonie Opla po wgraniu nowego oprogramowania komputera znikło odcięcie obrotów przy maxymalnych obrotach. (Przerywania i strzały z wydechu). Aktualnie jest zatrzymanie obrotów i rownomierne zablokowanie obrotów. Czy jest mozliwe, ze zostało to komputerowo zablokowane? Dodam iż dzieje sie to tez w trybie sportowym czy OPC. Lub jaki moze byc tego inny powód? Bardzo proszę o fachową odpowiedź.
Nie spotkaliśmy się z takim zjawiskiem, jednak silnik w liczbach: niszowy i wiele doświadczeń z tą jednostką w naszym ASO nie mieliśmy. Najczęściej jednak kalibracja nowym Softem nie zmienia charakterystyki tak znacznie – tj. wł/wył obrotów przy danych wysokich obrotach.
Diagnostyka Tech 2 / MDI w serwisie Dixi-Car
Silnikówka Astry IV w sklepie Dixi
Witam opel astra j 4 kombi rok 2011 cdti 125 KM falujące obroty w zakresie 800-900 na zimnym jak i na ciepłym silniku za odpowiedż z góry dziękuje.Pozdrawiam
Zalecamy wizytę w najbliższym Panu Aso Opla i zlecenie badania komputerowego z odczytem parametrów pracy, aby ocenić czy coś jest poza zakresem. „Mały” ruch wskazówki jest często zjawiskiem normalnym we współczesnych rozwiązaniach, sygnał idzie przez sterownik, który stale koryguje nastawy, aby optymalizować pracę osprzętu.
Diagnostyka Tech 2 / MDI w serwisie Dixi-Car
Witam czy jest możliwość zmiany silnika w samochodzie marki opel astra j? Czy jest możliwość przerobienie silnika z 1.6 na 1.6 turbo?
Nie mamy doświadczeń w przeróbkach tunningowych lub tzw. SWAPach – nie jest to technologiczne. Zapewne możliwe, lecz koszty byłyby tak wysokie, że lepiej sprzedać wóz obecny i kupić z jednostką Turbo z danego rocznika… Z części należałoby zmienić – silnik, skrzynię biegów, Turbo, sterowniki, wiązki nadwoziowe i wiele innych – na używanych częściach to ponad 20.000 zł.
Odpowiedź drugiego doradcy:
Jest możliwa zmiana silnika, jednak koszt takiej operacji wiąże się ze zmianą instalacji elektrycznej wraz z modułami. Koszt takiej operacji prawdopodobnie może przekroczyć 3/4 ceny nowego auta. Silnik 1.6 teoretycznie można uturbić, lecz musi się Pan liczyć z ryzekiem uszkodzenia motoru, który nie jest przygotowany ani zaprojektowany pod obciązenia generowane przy układzie turbodoładowanym. Rozwiązaniem jest w tym przypadku możliwość sprzedaży przez Pana auta i zakup Astry z silnikiem 1.6 turbo. Zapraszam do naszego salonu, lub salonu aut używanych, koledzy postarają się przedstawić możliwie najciekawszą ofertę.
Akcesoria do Astry J w sklepie Dixi
Ostatni przegląd pojazdu robiłem przy 59518km a przy 74950 wymieniałem olej. Od paru dni zaczęła mi się świecić kontrolka "pomarańczowy samochodzik" na desce rozdzielczej. czy jest możliwość skasowania tej informacji bez wizyty w serwisie. Mój samochód to Opel Astra IV rocznik 2011?
Należy kod błędu odczytać w stacji serwisowej ASO Opla, gdzie określi się przyczynę, parametry pracy osprzętu i zaproponuje rozwiązanie. Kasowanie błędu proponujemy dopiero po naprawie usterki. Jeżeli będąc w Warszawie lub Radomiu wybierze Pan Dixi-Car cieszymy się podwójnie.
Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.
Serwis wg modelu: Astra, Corsa, Grandland X, Insignia, Mokka, Dostawcze Opel, Elektryki, Berlingo/Doblo/Partner
Pytania wg modelu
Astra III
Vectra B
Vectra C
Astra V
Astra IV
Astra II
Astra I
Insignia
Corsa D
Corsa C
Corsa B
KARL
Meriva A
Meriva B
Mokka
Agila
Zafira C
Zafira B
Zafira A
Omega
Frontera
Wszystkie modele
Najdłużej działający Autoryzowany Serwis OPEL w Warszawie
03.2025
Wydaje się, że Dixi‑Car jest najdłużej działającą obecnie Autoryzowaną Stacją Obsługi OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.
I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.
Dixi-Car działa pod tym samym zarządem od ponad 25 lat, duża część zespołu jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.
Byliśmy stabilnym serwisem Opla we współpracy z koncernem General Motors, PSA, a teraz Stellantis. Napawa nas to dumą.
Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.