Przejrzyj pytania zadane naszemu serwisowi.
Na pytania odpowiedzieli Doradcy Serwisu Opel Dixi‑Car.
Czy trzeba wymontować całą rozdzielnię bezpiecznikową w COMBO C, żeby wymienić żarówkę pozycyjną od strony kierowcy?
Do tej operacji nie jest konieczna operacja demontażu skrzynki bezpiecznikowej, nasz mechanik robi to poprzez umiejetne ułożenie ręki. Zaparaszamy do naszego serwisu na wymianę.
Jak wymontować caly silnik z opel Combo 1.3cdti?
Usługa, o którą Pan nie może być Panu przedstawiona w sposób szczegółowy, instrukcje tego typu są wewnętrznymi dokumentami producenta, a my jako serwis płacimy za dostęp do nich. Mogę Panu podpowiedzieć kilka punktów, ale odradzamy wykonywania tak powaznych prac na własną ręke. Do naprawy potrzebuje Pan szeregu narzedzi specjalnych, podnośnika hydraulicznego oraz 2`giej osoby do pomocy.
Czynności wymontowawcze w skrócie:
Otworzyć pokrywę komory silnika
Odłączyć akumulator
Wymontować pośredni wał kierownicy
Poluzować koła przednie
Wymontować zderzak przedni
Wymontować przednie koła
Wymontować dolną osłonę komory silnika / osłonę przeciwbryzgową Spuścić ciecz chłodzącą Wymontować obudowę filtra powietrza Wymontować zbiornik wyrównawczy cieczy chłodzącej Wymontować filtr paliwa Wymontować pojemnik ochronny filtra paliwa Wymontować przewód podciśnieniowy siłownika wspomagania hamulców Odłączyć wiązkę przewodów silnika wentylatora Odłączyć wiązkę przewodów układu sterowania silnikiem Odłączyć wiązkę przewodów rozrusznika alternatora Opróżnić układ klimatyzacji Odłączyć złącze blokowe sztywnego przewodu czynnika chłodniczego Zamknąć korek spustowy cieczy chłodzącej 2x poluzować półoś 2x wymontować przegub kulowy drążka poprzecznego 2x zdemontować łącznik stabilizatora 2x wymontować przegub prowadzący 2x wycisnąć półoś Odłączyć wtyk wiązki przewodów skrzyni biegów MTA (1) Zdemontować układ wydechowy Wmontować wspornik Wymontować prawą poduszkę zawieszenia silnika Wymontować lewą poduszkę zawieszenia silnika Poluzować przednią ramę pomocniczą Wyjąć zespół napędowy
Oczywiście zapraszamy do nas do serwisu.
Witam. Chcę wymienić świece zapłonowe w Oplu Corsa D 2007r, 1.4. Jak się zabrać do tego?
Sprawa wydaje się prosta, gdy ma Pan odpowiednia narzedzia, Świece zapłonowe znajdują się pod modułem cewki DIS, okolice pokrywy zaworowej. Zapraszamy jednak do specjalistów, gdzie niedrogo i sprawnie wykonamy dla Pana taką usługe, i przy okazji zrobimy bezplatna kontrole wzrokową najwazniejszych czesci auta.
Świece zapłonowe w sklepie Dixi-Car
Czy w moim Oplu Combo jest filtr DPF i czy po VIN (W0L0XCF068xxxxxxx) możecie podać jakie auto ma wyposażenie dodatkowe wczoraj je kupiłem w leasingu a odbieram dopiero w środę i czy macie swój serwis w trójmiescie, oraz ile kosztuje olej 5W30 5 litrów i filtr oleju razem z wysyłką do Gdyni?
W Pańskim aucie jest filtr cząstek stałych (DPF).
Wyposażenie Pańskiego auta to: (lista została wysłana klientowi).
Zamówić części można przez naszą stronę internetową sklep.dixi-car.pl. W autoryzowanym serwisie Opla koszt wymiany oleju syntetycznego wraz z filtrem i robocizną oscyluje wokół ceny samych części - zobacz ceny wymiany oleju, więc bardziej się opłaca niż sam zakup oleju z filtrem.
W Trójmieście są serwisy Opla ale nasze oddziały są tylko w Raszynie i Radomiu. Oczywiście nasz sklep internetowy z przyjemnością wyśle Panu zamówienie do Gdyni.
Oleje w sklepie internetowymi Dixi-Car
Wymiana oleju w serwisie Dixi-Car
Posiadam Opla Combo z silnikiem 1,3 CDTI, rocznik 2006. Pojawił mi się wyciek oleju na chłodnicy olejowej przy obudowie filtra oleju. Po rozkręceniu, między chłodnicą a obudową filtra oleju znalazłem sprężynkę i fragment jakiegoś zaworka. Czy mogę liczyć na kilka słów na ten temat, czyli po co jest ten zaworek, czy można go dokupić luzem, jaką spełnia funkcję lub jakiś rysunek jak on tam jest zamontowany. Z góry dziękuję.
Prosimy o zdjęcie poglądowe, bowiem w katalogu nie widzę opisywanych przez Pana części. Ciężko mi się zatem odnieść do opisanych uwag.
Czy olej Mobil 1 0W40 może zaszkodzić mojemu Combo 1.3 CDTI (Z13DTJ)?
Olej ten to w pełni syntetyczny produkt, zalecany do silników wysokoobciążanych, turbodoładownych. Zapewnia doskonałe smarowanie i optymalny poziom ochrony przed zużyciem, umożliwia szybki rozruch silnika w każdych warunkach. Produkt, który mogę polecić.
Gdzie jest umieszczony filtr kabinowy w Combo 1,3 CDTI, 2010 rok?
Filtr kabinowy znajduje się w tym modelu pod podszybiem plastikowym - czyli jest dostępny po podniesieniu maski. Jak go wyjąć, pokazujemy na poniższym rysunku.
Zapraszamy do zakupu filtra w naszym sklepie internetowym: https://sklep.dixi-car.pl/wklad-filtra-kabiny-corsa-signum-tigra-vectra-p-129.html
Jak wymienia się filtr paliwa w Oplu Combo 1,3 DTI?
W skrócie. Filtr paliwa znajduje się pod maską. Odłączamy akumulator, odłączamy trzy złączki elektryczne w okolicach osłony filtra paliwa, a potem odłączamy trzy przewody paliwowe. Do odłączania przewodów paliwowych mechanicy w Dixi-Car używają specjalnych, dedykowanych narzędzi. Teraz dopiero możemy wyjąć z osłony sam filtr w obudowie. Czeka nas jeszcze wyjęcie wkładu filtra z obudowy. Do tej operacji potrzebne jest imadło i specjalny klucz przeznaczony do tej konkretnej obudowy. Po zmontowaniu wszystkiego przy podniesionej masce uruchamiamy silnik, żeby sprawdzić, czy układ paliwowy jest szczelny.
Osobom wybitnie zdolnym polecamy zakup wkładu filtra paliwa w naszym sklepie: https://sklep.dixi-car.pl/wklad-filtra-paliwa-silniki-diesla-p-156.html
Innym - przyjazd do serwisu:
Jak zamontować podgrzewacz płynu chłodniczego w Oplu Combo C 1,3 CDTI?
Opel nie stosuje dodatkowego podgrzewacza płynu chłodzącego.
Widzę w ogłoszeniach interentowych, że można takowe kupić, tzw. uniwersalka, montuje się je prawdopodobnie przy wężu wchodzącym do nagrzewnicy, aby szybciej uzyskać ciepło w pojeździe. Napięcie takie urządzenie czerpie z instalacji 12V (akumulatora).
Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.
Serwis wg modelu: Astra, Corsa, Grandland X, Insignia, Mokka, Dostawcze Opel, Elektryki, Berlingo/Doblo/Partner
Pytania wg modelu
Astra III
Vectra B
Vectra C
Astra V
Astra IV
Astra II
Astra I
Insignia
Corsa D
Corsa C
Corsa B
KARL
Meriva A
Meriva B
Mokka
Agila
Zafira C
Zafira B
Zafira A
Omega
Frontera
Wszystkie modele
BAIC 7 - już umawiamy jazdy testowe. Zapraszamy!
03.2024
Jest samochód demonstracyjny! Zarejestrowaliśmy BAIC Beijing 7 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG. Gotowy do jazdy testowej.
A dlaczego warto odbyć jazdę próbną przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baików i szybszą automatyczną skrzynię dwusprzegłową, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!