Przejrzyj pytania zadane naszemu serwisowi.
Na pytania odpowiedzieli Doradcy Serwisu Opel Dixi‑Car.
Opel Insignia 2.0 CDTI. Nalewam ropy do pełna pod korek a wskaźnik pokazuje nieco ponad połowę. Podłączałem komputer zaraz po tankowaniu i informacja jaka idzie z pływaka w baku to 58%. Zamawiam nowy pływak i wymieniam w ASO Opla. Niestety bez rezultatu. Mechanik który demontował bak nie widzi nic niepokojącego. Stary pływak jak widać był sprawny. Czy macie Państwo jakiś pomysł bo jaj już nie wiem co może być grane. Pozdrawiam. Nr VIN samochodu: W0LGT8ELXBxxxxxxx.
Zgłoszenie nie należy do powtarzających się, zatem polecamy weryfikację zgłoszenia w ASO Opel i zaproponowanie rozwiązania po etapie weryfikacji. Może zmiana oprogramowania w sterowniku pomoże dla tego przypadku. Jeżeli będąc w Warszawie lub Radomiu wybierze Pan Dixi-Car cieszymy się podwójnie.
Witam Mam problem w Insigni kombi 2011. Wlewam ropy pod korek a wskaznik pokazuje 3/4 baku. Myślę że to pływak. Jak sie do niego dostać ? Tylna kanapa czy demontaż baku od spdu ? A może to zupełnie inny powód ? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie. Pozdrawiam
Zalecamy weryfikacje w stacji ASO w miejscu Pana zamieszkania – domysły mogą generować niepotrzebne koszty. Może wystarczy kalibracja sterownika, ew. do oględzin pływak po demontażu baku od dołu na podnośniku warsztatowym.
Insignia 1.6 turbo 180 KM. W instrukcji obsługi zalecane paliwo to Pb95 a dopuszczalne PB98. Czy stosowanie w paliwa mniej zasiarczonego np verva 98, ultimate 98 ma sens? Czy wpływa to na trwałość i pracę turbiny W jakim optymalnym zakresie należy utrzymywać obroty w początkowym okresie użytkowania? I do jakiego przebiegu?
Teoretycznie:
To zależy od tego czy Pana auto potrafi wykorzystać 98 oktan. 98 jest mniej kaloryczna, stosuje sie ją przy wysilonych autach (duzy stopień sprężania) celem uniknięcia spalania stukowego.
Praktycznie:
Różnice kaloryczności pomiędzy benzynami 95-oktanowymi a 98-oktanowymi są tak małe, że aż nieistotne. Słyszeliśmy, że w próbkach ze stacji benzynowych bywało i tak, że NoPb98 miała wyższą kaloryczność niż NoPb95 a największa różnica na niekorzyść NoPb98 nie przekraczała 3%.
2. Problemem bywa gdy pojawia się zjawisko nietrzymania norm przez NoPb95 (dotyczy niemarkowych stacji) - jest większa szansa, że NoPb98 ma l.o. ponad 95 niż w przypadku NoPb95. Należałoby dokonać badania próbek, co by potwierdziło lub zaprzeczyło niższą l.o. Efekt placebo. Wydaje się, że paliwa na stacjach renomowanych firm nie powinny schodzić poniżej pewnych standardów.
Jeśli Pana samochód może jeździć na benzynie PB 95, nie ma sensu tankować do niego paliwa o wyższej liczbie oktanowej. Mocy od tego nie przybędzie. No chyba że jest to paliwo o zwiększonej wartości energetycznej lub zawierające większe ilości związków tlenu.
Zakres obrotów 2.000-2.500 obr będzie optymalny, "oszczędniej" należy jeździć do pierwszej wymiany oleju (np. do 3 tys. km). Ważne, aby turbinę odpowiednio traktować: dać jej czas na rozgrzanie po starcie (ok. 30 sekund) i schłodzenie po jeździe na obrotach biegu jałowego.
Jak wymienić filtr paliwa w insigni 2.0/130 KM? Tylko proszę nie mówic, że mam jechać do serwisu
Gotowych instrukcji napraw nie podajemy, natomiast czynność jest na tyle mało skompliowana, że wystarczy wymontować filtr z obudowy za silnikiem. Procedura:
Jeśli nie chce się Pan pobrudzić, zaparszamy do nas, przy zapisie internetowym otrzyma Pan 10% upustu.
Filtry paliwa w sklepie Dixi-Car
Zobacz też: Wymiana pompy wtryskowej Common Rail w 2.0 CDTi
Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.
Serwis wg modelu: Astra, Corsa, Grandland X, Insignia, Mokka, Dostawcze Opel, Elektryki, Berlingo/Doblo/Partner
Pytania wg modelu
Astra III
Vectra B
Vectra C
Astra V
Astra IV
Astra II
Astra I
Insignia
Corsa D
Corsa C
Corsa B
KARL
Meriva A
Meriva B
Mokka
Agila
Zafira C
Zafira B
Zafira A
Omega
Frontera
Wszystkie modele
Umów jazdę próbną Baikiem 3 i 5. Klienci zaskoczeni zrywnością samochodów!
03.2024
Zapraszamy na jazdę próbną! Zarejestrowaliśmy już BAIC 5 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG i BAIC Beijing 3 Turbo 136KM. Obydwa czterocylindrowe. Są gotowe do testu.
A dlaczego warto przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baika 3 i szybszą skrzynię dwusprzegłową Baika 5, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!