Przejrzyj pytania zadane naszemu serwisowi.
Na pytania odpowiedzieli Doradcy Serwisu Opel Dixi‑Car.
Czy jest możliwosc wgrania polskiego menu do komputera pokładowego i komunikaty wyswietlały sie w polskim jezyku.
Jeśli auto jest sprowadzane, bardzo małe szanse, aby twrale taki język zmienić na PL, można spróbować, koszt niewielki naliczymy tylko w przypadku powodzenia. Często jest tak że do momentu 1`wszego wyłaczenia zapłonu pojawiają się polskie napisy, ale trwa to tylko chwilę i pojawia się znowu pamięć nadpisana. Przy okazji wykonamy bezpłatną kontrolę wzrokową Pana auta, warto znać stan auta w czasie chłodniejszych dni.
Diagnostyka Tech 2 / MDI w serwisie Dixi-Car
Jak sprawdzić temperaturę płynu chłodzącego w Vectrze C? Przecież nie ma wskaźnika temperatury na desce rozdzielczej...
Musimy wywołać w tym celu ukryte menu. Na nim nie tylko możemy sprawdzić temperaturę płynu chłodzącego, ale też np. napięcie ładowania, parametry pracy GPS (gdy mamy fabryczną nawigację) i inne ciekawe parametry. Na filmie pokazujemy, jak wywołać ukryte menu w Vectrze C.
Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.
Serwis wg modelu: Astra, Corsa, Grandland X, Insignia, Mokka, Dostawcze Opel, Elektryki, Berlingo/Doblo/Partner
Pytania wg modelu
Astra III
Vectra B
Vectra C
Astra V
Astra IV
Astra II
Astra I
Insignia
Corsa D
Corsa C
Corsa B
KARL
Meriva A
Meriva B
Mokka
Agila
Zafira C
Zafira B
Zafira A
Omega
Frontera
Wszystkie modele
Dixi-Car drugim dealerem w Polsce!
01.2025
Dixi-Car drugim największym dealerem KGM - SsangYong - BAIC w Polsce. Mieszkańcy Warszawy i Mazowsza kupują nasze samochody. Ile? W 2024 roku tylko z naszego salonu wyjeżdżało po 20-50 sztuk miesięcznie. Marki motoryzacyjne nowe w Polsce. Ale czy tyle osób mogłoby się mylić?
Gwarancja 5 lat na auta z Chin i Korei to jedno. Jednak wybór człowiek podejmuje po dotknięciu samochodu w salonie i po jeździe próbnej. Były to w 2024 roku decyzje na 'Tak'.
W Warszawie jest już cztrech dealerów BAIC. W 2024 roku byliśmy Top 1 dealerem w stolicy. Jako pierwsi wchodziliśmy na Mazowszu w nasze marki. Słyszeliśmy od klientów, że "z wami przynajmniej jest o czym porozmawiać".
Stoimy na pudle - z wymagającym (bariera językowa), nowym w Polsce produktem. Który jednak możemy z czystym sumieniem polecić.