Warszawa (22) 716 30 20
Radom (48) 360 98 26
Przejrzyj pytania zadane naszemu serwisowi.
Na pytania odpowiedzieli Doradcy Serwisu Opel Dixi‑Car.
Jak zdemontować tylne siedzisko w OPLU ASTRA IV 2014 r.? Jak zdemontować tył przednich foteli dla montażu pokrowców?
Biuletyny są wewnętrznymi dokumentami do potrzeb serwisowych, wszelkie usługi zalecamy wykonywać w ASO Opla, gdzie doświadczony technik nie uszkodzi elementów nadwozia.
Podamy jedynie wskazówki na tylne siedzisko.
Jeśli chodzi o pokrycie fotela pasażera polecamy zlecić to ASO, ze względów bezpieczeństwa (np. system SIR). Ostrzeżenie: System wykrywania obecności pasażera należy wymieniać jako kompletny zespół, aby zapobiec możliwym obrażeniom pasażera. Przepona, czujnik ciśnienia, siedzisko oraz moduł sterujący są zmontowane i skalibrowane jako jeden zespół. Użycie tylko niektórych części z zestawu serwisowego może spowodować niewłaściwe działanie systemu wykrywania obecności pasażera.
Elementy wnętrza (w tym foteli) Astry J w sklepie Dixi-Car
Akcesoria do Astry IV w sklepie Dixi-Car
JAK WYMONTOWAĆ ZAGŁÓWEK Z PRZEDNICH FOTELI W CELU ZAŁOŻENIA POKROWCÓW NA OPARCIA?
CZY W CELU ROZŁOŻENIA TYLNEJ KANAPY NALEŻY RÓWNIEŻ PODNIEŚĆ SIEDZISKA, CZY TYLKO POCHYLIĆ OPARCIE, GDYŻ SIEDZISKA ZAMONTOWANE SĄ NA STAŁE? DOTYCZY OPEL ASTRA J 1.6 ENJOY
(25.07.2011)
Wymontowanie zagłówka jest dość trudne, jeśli jest to zagłówek aktywny (przesuwający się w czasie wypadku), a najprawdopodobniej u Pana jest aktywny...
Trzeba zdjąć tapicerkę z tyłu fotela (na naszym rysunku jest już zdjęcia). Trzeba przeciąć taśmę zaciskową cięgna sterującego zgłówkiem, rozłączyć to cięgno, potem na górze zdjąć dwie przykrywki ozdobne prowadnic zagłówka (oznaczone cyfrą 1 na rysunku). Potem podważamy wkrętakiem zawleczki na prowadnicach zagłówka.
Oparcia tradycyjnie kładziemy za pomocą zwolnienia przycisków skrajnych na górze siedziska, bez podnoszenia siedziska.
Elementy do foteli w sklepie Dixi-Car
Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.
Serwis wg modelu: Astra, Corsa, Grandland X, Insignia, Mokka
Pytania wg modelu
Astra III
Vectra B
Vectra C
Astra V
Astra IV
Astra II
Astra I
Insignia
Corsa D
Corsa C
Corsa B
KARL
Meriva A
Meriva B
Mokka
Agila
Zafira B
Zafira A
Wszystkie modele
OPEL Tychy i Gliwice: miękka hybryda i produkcja dostawczych 2021-2022
11.2020
Polskie fabryki Opla w Tychach i Gliwicach odpowiadają za trzon oferty Opla - produkują najpopularnieszy model w gamie - Opla Astrę V. Od września 2020 r. Tychy pracują na trzecią zmianę, ale naprawdę ciekawie dla polskiego klienta zapowiadają się lata 2021-2022.
Fabryka Opla w Gliwicach.
Fabryka w Tychach przygotowuje produkcję miękkiej hybrydy. W popularnych modelach osobowych Opla będzie dostępne wspomaganie jazdy prądem. Układ składa się z maszyny elektrycznej 48V (zastępującej alternator) i dodatkowego akumulatora 48V. Zaletą jest atrakcyjna cena takiego "elektryka". Miękka hybryda będzie opcją dostępną do popularnych silników benzynowych. Obecnie napęd elektryczny miękkiej hybrydy wspomaga przyspieszanie oraz pozwala "żeglować" na silniku elektrycznym (gdy zdejmujemy nogę z gazu). Docelowo miękkimi hybrydami będzie można jeździć w trybie zeroemisyjnym na określonym dystansie. Miękka hybryda nie wymaga ładowania - jest to więc rozwiązanie dla właścicieli mieszkań w budynkach wielorodzinnych.
Fabryka w Gliwicach - trwają przygotowania do produkcji dużych samochodów dostawczych OPEL w Polsce. Prace budowlane są na zaawansowanym, końcowym, etapie. Rozpoczął się montaż technologii, maszyn i urządzeń. Dzięki temu od połowy 2022 r. poprawi się dostępność Opli Movano w polskich salonach. Skróci się czas oczekiwania, gdy zamawiasz Movano do produkcji.