Przejrzyj pytania zadane naszemu serwisowi.
Na pytania odpowiedzieli Doradcy Serwisu Opel Dixi‑Car.
Witam mam pytanie zakupiłem opla merive z 2012r z fabryczną instalacją lpg i czy komputer pokładowy powinien pokazywać wartości spalania i inne informacje bo w tym momencie pokazuje tylko przebieg i licznik dzienny i jeszcze jedno czy funkcja połączenia z telefonem będzie działać z góry za odpowiedż dziękuje i pozdrawiam. Mariusz.
W aucie z LPG nie ma wskazań komputera pokładowego. Jeżeli chodzi o połaczenie z telefonem, to musi być fabryczny zestaw głośnomówiący - opcja w konfiguracji radia - przoszę nie mylić ze sterowaniem w kierownicy ponieważ wersja Merivy bez zestawu głośnomówiącego fabrycznego może mieć identyczną kierownicę jak wersja z zestawem...
Witam, posiadam Meriva B z 2014 roku 1,4. 120 KM. Czy jest możliwa zamiana licznika z segmentowym wyświetlaczem monochromatycznym na licznik z graficznym wyświetlaczem monochromatycznym? Chodzi mi o ten wyświetlacz między zegarami. Czy do poprawnego działania takich zamienionych zegarów, poza przekodowaniem niezbędna jest też wymiana innych elementów np sterownik, stacyjka itp.?
Poza fabryką nie mamy doświadczeń w zmianach wyposażenia fabrycznego. Doradztwo techniczne, nasze ASO nie zaleca takich modyfikackji, gdyż poza samym sprzętem, mogą do zmiany być wiązki, moduły nadwoziowe, programowania. Nie potrafimy przewidzieć wyniku takiej podmiany systemu konfigurowanego pierwotnie w fabryce.
Akcesoria do Merivy II w sklepie Dixi-Car
Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.
Serwis wg modelu: Astra, Corsa, Grandland X, Insignia, Mokka, Dostawcze Opel, Elektryki, Berlingo/Doblo/Partner
Pytania wg modelu
Astra III
Vectra B
Vectra C
Astra V
Astra IV
Astra II
Astra I
Insignia
Corsa D
Corsa C
Corsa B
KARL
Meriva A
Meriva B
Mokka
Agila
Zafira C
Zafira B
Zafira A
Omega
Frontera
Wszystkie modele
Najdłużej działający Autoryzowany Serwis OPEL w Warszawie
03.2025
Wydaje się, że Dixi‑Car jest najdłużej działającą obecnie Autoryzowaną Stacją Obsługi OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.
I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.
Dixi-Car działa pod tym samym zarządem od ponad 25 lat, duża część zespołu jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.
Byliśmy stabilnym serwisem Opla we współpracy z koncernem General Motors, PSA, a teraz Stellantis. Napawa nas to dumą.
Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.