
Przejrzyj pytania zadane naszemu serwisowi.
Na pytania odpowiedzieli Doradcy Serwisu Opel Dixi‑Car.
Czy lampka czołowej poduszki powietrznej dla pasażera na konsoli środkowej w Opel Astra IV powinna się ciągle palić; czy powinna zgasnąć po 60 sek po włączeniu zapłonu.
Lampka poduszki gaśnie po przekręceni uzapłonu, pozostaje kontrolka silnika i pasów do czasu odpalenia auta.
Akcesoria do Astry IV w sklepie Dixi-Car
Mam kilka pytań zwiazanych z eksploatacją samochodu opel Astra J (kombi):
1. Jak rozpoznać, że jest poduszka kierowcy? Jak wiadomo można w ostateczności podmienić i sterownik i poduszkę, Czy w sterowniku można odczytać uderzenie z przodu, które nie doprowadziło do wystrzelenia poduszki kierowcy? Ile kosztuje nowy komplet poduszka + sterownik?
2, Zeby bezpiecznie wymontować poduszkę (jedyna metoda sprawdzenia czy jest poduszka fizycznie) należy odłączyć akumulator. Czy radio (nawigacja itp) po załączeniu akumulatora wymagają odpowienich kodów w pisanych z zewnątrz czy układ ma je zaprogramowane w eepromie?
1. Najlepiej fizycznie spr. samo badanie nie zawsze jest pełną informacją, gdyż po naprawach budżetowych i nietechnologicznych można zastać czasem zworkę, która wyrównuje rezystancje z układu i nie pojawia się błąd w systemie.
2. Nie zalecamy ingerencji na własną ręke w układach bezpieczeństwa. Takich sekcji powinien dotykać się w uzasadnionych przypadkach jedynie serwis ASO.
Do zaprogramowania będą pamięci nietrwałe, data, godzina, stacje radiowe, ustawienia osobiste użytkownika.
Elementy układu poduszek w Astrach w sklepie Dixi-Car
Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.
Serwis wg modelu: Astra, Corsa, Grandland X, Insignia, Mokka, Dostawcze Opel, Elektryki, Berlingo/Doblo/Partner
Pytania wg modelu
Astra III
Vectra B
Vectra C
Astra V
Astra IV
Astra II
Astra I
Insignia
Corsa D
Corsa C
Corsa B
KARL
Meriva A
Meriva B
Mokka
Agila
Zafira C
Zafira B
Zafira A
Omega
Frontera
Wszystkie modele
Nowy KGM Actyon - już umawiamy jazdy testowe. Zapraszamy!
02.2025
Jest samochód demonstracyjny! Zarejestrowaliśmy Actyona Turbo 163KM z 6‑biegową skrzynią automatyczną Aisin. Gotowy do jazdy testowej.
Pierwszy model pod nowym brandem KGM. Sprawdzony, mocny, czterocylindrowy silnik 1.5 T‑GDi z łańcuchem rozrządu. Chwalona stylistyka SUVa Coupé. Atrakcyjna cena od 136,1k za duży samochód made in Korea. W promocji Actyon ma Kredyt 50/50 Prawdziwe 0%. Jednak jest również tańszy Torres - porównujemy je w materiale Actyon czy Torres.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer KGM SsangYong Warszawa. Zapraszamy!