Przejrzyj pytania zadane naszemu serwisowi.
Na pytania odpowiedzieli Doradcy Serwisu Opel Dixi‑Car.
Od tygodnia w moim Oplu Astra IV plastikowa obudowa pod wyświetlaczem radia wpada w drgania przy obrotach 2,5 tyś. co jest bardzo denerwujące przy długich trasach. Czy jest jakiś sposób aby to usunąć ewentualnie w jaki sposób zdemontować tę obudowę celem poprawy jej montażu.
Można próbować demontować obudowę konsoli specjalnymi narzędziami specjalnymi i podkleić pianką „rezonujące” miejsca. Zalecamy wizytę w serwisie, bowiem bardzo łatwo zniszczyć czulę plastiki. Zapraszamy!
Akcesoria do Astry IV w sklepie Dixi-Car
Witam, czasem po odpaleniu samochodu lub w trakcie jazdy z okolicy silnika dobiega odgłos metalicznego warkotu, porównywalny do odgłosu dziurawego wydechu. Odgłos ten nie pojawia się regularnie. Regularnie za to pojawia się inny odgłos, który można porównać do tarcia elementu o element.
Nie mieliśmy tego typu zgłoszeń w naszym ASO, ciężko coś konkretnego na odległość doradzić nie widząc Astry. Zalecamy pilną weryfikację na stanowisku warsztatowym, gdzie technik serwisu oceni pracę osprzętu i zaproponuje rozwiązanie. Jeżeli będąc w Warszawie lub Radomiu wybierze Pan Dixi-Car cieszymy się podwójnie.
brzęczenie na srodku deski dochodzi to gdzie znajduja się wszystkie przyciski tylko na wolnych obrotach jak się zwiększy to cisza jaka może być przyczyna astra j 2011r
Nie ma zgłoszeń klientów z tej sekcji. Genezę hałasów jesteśmy w stanie weryfikować, gdy technik ma auto na stanowisku warsztatowym i wówczas po demontażu wskazanej sekcji następuje naprawa/wyciszenie w zależności od przypadku. Technik musi sprawdzić mocowania np. elementów plastykowych deski rozdzielczej.
Elementy wyposażenia wnętrza Astry IV w sklepie Dixi-Car
Podczas hamowania i powolnej jezdzie słychać piszczenie w prawym tylnym kole?? Co to może być? I jaka jest cena diagnozy?? Zaznacze zę klocki hamulcowe nie są zużyte. Astra J kombi, 1.7 Diesel, przebieg 92 tys. km.
Czas diagnostyki wstępnej w naszym serwisie 30 minut do godziny. Proponujemy sprawdzenie mimo wszystko okładziny z tyłu, bo sama cześć cierna może być jeszcze „gruba”, ale klocek może stać w jarzmie zacisku i układ wymaga chociażby skutecznego czyszczenia, aby elementy współpracujące nie spaliły się.
Witam, mam problem z Astrą IV z 2011 roku silnik 1.6 Twinport ECOTEC 115KM. Podczas jazdy (hamowanie , przyspieszanie) słychać bulgotanie wody z prawej strony auta. Sprawdziłem poziom płynu chłodniczego Ok, zawartość oleju w płynie brak, olej silnikowy w normie i bez zawartości płynu chłodniczego. Silnik pracuje bez zarzutu ( temperatura ok). Proszę o podanie ewentualne przyczyny dobiegającego hałasu.
…może odpływy w drzwiach zablokowane i stagnuje tam woda? Od spodu są uszczeleczki, które należy demontować i oczyścić i ew. zlać wodę…jeśli nie trafiliśmy – zalecamy wizytę w sieci Aso Opla. Jeżeli będąc w Warszawie lub Radomiu wybierze Pan Dixi-Car cieszymy się podwójnie;
Części do Astry IV w sklepie Dixi-Car
Witam, 2 tygodnie temu zakupiliśmy Astre J sports tourer. W aucie słychać było wyraźne zurzycie rolki prowadzącej rozrząd - pasek rozrządu razem z rolkami został wymieniony. Po powyższym uwydatnił się inny dźwięk, o zmieniającej się tonacji, najczęściej pojawiający się przy wysprzęglaniu podczas zmiany biegu, ale dźwięk ten potrafi się również pojawić podczas pracy na biegu jałowym. Mechanicy zdiagnozowali, że dźwięk powyższy pochodzi od pompy wysokiego ciśnienia CR. Z informacji jakie udało mi się znaleźć wychodzi na to że jest to wada fabryczna tego silnika (A17DTJ), na którą skarży się wielu użytkowników, a co do której Opel nie chce się oficjalnie przyznać. Problem jest najprawdopodobniej związany z zapowietrzaniem się pompy CR. Pomaga podobno wymiana filtra i przewodów paliwowych na inne o większej średnicy. Proszę o informację czy spotkaliście się państwo z takimi przypadkami. Interesuję mnie oczywiście praca serwisowa mająca na celu ostateczne zdiagnozowanie/potwierdzenie problemu i jego usunięcie - obecna praca silnika jest nie do zniesienia. Poza powyższym dźwiękiem z autem nie ma problemu, nie zauważyłem spadku mocy ani problemów z paleniem.
Zjawisko pojękliwoego dźwięku jest spotykane w każdym modelu obecnej generacji 1,7, dział jakości i doradztwo techniczne Opla opisało to jako cechę pojazdu (nie wadę, która ma negatywny wpływ na pracę osprzętu). Jękliwy odgłos jest słyszalny, gdy pojazd porusza się na wybiegu, gdy pedał przepustnicy jest zwolniony, a niekiedy może być także słyszalny na biegu jałowym silnika. Najczęstszą przyczyną jest zjawisko przenikania powietrza na stronę niskociśnieniową układu paliwowego. Pęcherzyki powietrza w układzie paliwowym mogą stanowić przyczynę tego rodzaju hałasów, lecz nie stanowią zagrożenia dla układu. Opel z tego tytułu nie przygotował akcji przywoławczej. Jest dostępny przewód paliwowy, ale po montażu jego zauważono ew. redukcję częstotliwości tego dźwięku, a nie jego eliminację. Koszt przewodu u nas: ok. 900 zl brutto / wymiana: ok. 100 zl.
Odpowiedź drugiego doradcy:
Przewody paliwowe i wymiana filtra paliwa w wielu przypadkach wyciszają dźwięk, jednak nie eliminują go zupełnie.
Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.
Serwis wg modelu: Astra, Corsa, Grandland X, Insignia, Mokka, Dostawcze Opel, Elektryki, Berlingo/Doblo/Partner
Pytania wg modelu
Astra III
Vectra B
Vectra C
Astra V
Astra IV
Astra II
Astra I
Insignia
Corsa D
Corsa C
Corsa B
KARL
Meriva A
Meriva B
Mokka
Agila
Zafira C
Zafira B
Zafira A
Omega
Frontera
Wszystkie modele
Umów jazdę próbną Baikiem 3 i 5. Klienci zaskoczeni zrywnością samochodów!
03.2024
Zapraszamy na jazdę próbną! Zarejestrowaliśmy już BAIC 5 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG i BAIC Beijing 3 Turbo 136KM. Obydwa czterocylindrowe. Są gotowe do testu.
A dlaczego warto przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baika 3 i szybszą skrzynię dwusprzegłową Baika 5, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!