Przejrzyj pytania zadane naszemu serwisowi.
Na pytania odpowiedzieli Doradcy Serwisu Opel Dixi‑Car.
Witam. na zegarze obrotow silnika nie swieci mi jednz żarówka, mam pytanie jak mozna samemu to naprawić i jaką żarówkę mam kupić.
Diody są zintegrowane/wlutowane na płyty główne układ wskaźników – brak możliwości naprawy zegarów. Z pkt. widzenia serwisowego układ zamknięty.
Chciałbym zapytać jak zamontować poprawnie wskazówki licznika w Insigni żeby dobrze pokazywały wartości. Pytam dlatego ponieważ muszę rozebrać licznik w celu naprawy podświetlenia obrotomierza, bo częściowo mi nie świeci.To testów kupiłem licznik od "anglika" i przy obracaniu wskazówek czuć taki opór przy wartości zero oraz poza skalą licznika.Czy to tam gdzie jest ten opór trzeba je ustawić? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.
Ogólnie nie podajemy instrukcji napraw – bowiem jest to dokumentacja wewnętrzną na potrzebny serwisowe.
Brak jednak instrukcji napraw zegarów, bowiem jest to zespół nierozbieralny wedle technologii, w razie awarii wymieniany jest cały zespół.
Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.
Serwis wg modelu: Astra, Corsa, Grandland X, Insignia, Mokka, Dostawcze Opel, Elektryki, Berlingo/Doblo/Partner
Pytania wg modelu
Astra III
Vectra B
Vectra C
Astra V
Astra IV
Astra II
Astra I
Insignia
Corsa D
Corsa C
Corsa B
KARL
Meriva A
Meriva B
Mokka
Agila
Zafira C
Zafira B
Zafira A
Omega
Frontera
Wszystkie modele
Dixi-Car drugim dealerem w Polsce!
01.2025
Dixi-Car drugim największym dealerem KGM - SsangYong - BAIC w Polsce. Mieszkańcy Warszawy i Mazowsza kupują nasze samochody. Ile? W 2024 roku tylko z naszego salonu wyjeżdżało po 20-50 sztuk miesięcznie. Marki motoryzacyjne nowe w Polsce. Ale czy tyle osób mogłoby się mylić?
Gwarancja 5 lat na auta z Chin i Korei to jedno. Jednak wybór człowiek podejmuje po dotknięciu samochodu w salonie i po jeździe próbnej. Były to w 2024 roku decyzje na 'Tak'.
W Warszawie jest już cztrech dealerów BAIC. W 2024 roku byliśmy Top 1 dealerem w stolicy. Jako pierwsi wchodziliśmy na Mazowszu w nasze marki. Słyszeliśmy od klientów, że "z wami przynajmniej jest o czym porozmawiać".
Stoimy na pudle - z wymagającym (bariera językowa), nowym w Polsce produktem. Który jednak możemy z czystym sumieniem polecić.