Warszawa (22) 716 30 20
Radom (48) 360 98 26
Przejrzyj pytania zadane naszemu serwisowi.
Na pytania odpowiedzieli Doradcy Serwisu Opel Dixi‑Car.
Witam. na zegarze obrotow silnika nie swieci mi jednz żarówka, mam pytanie jak mozna samemu to naprawić i jaką żarówkę mam kupić.
Diody są zintegrowane/wlutowane na płyty główne układ wskaźników – brak możliwości naprawy zegarów. Z pkt. widzenia serwisowego układ zamknięty.
Chciałbym zapytać jak zamontować poprawnie wskazówki licznika w Insigni żeby dobrze pokazywały wartości. Pytam dlatego ponieważ muszę rozebrać licznik w celu naprawy podświetlenia obrotomierza, bo częściowo mi nie świeci.To testów kupiłem licznik od "anglika" i przy obracaniu wskazówek czuć taki opór przy wartości zero oraz poza skalą licznika.Czy to tam gdzie jest ten opór trzeba je ustawić? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.
Ogólnie nie podajemy instrukcji napraw – bowiem jest to dokumentacja wewnętrzną na potrzebny serwisowe.
Brak jednak instrukcji napraw zegarów, bowiem jest to zespół nierozbieralny wedle technologii, w razie awarii wymieniany jest cały zespół.
Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.
Serwis wg modelu: Astra, Corsa, Grandland X, Insignia, Mokka
Pytania wg modelu
Astra III
Vectra B
Vectra C
Astra V
Astra IV
Astra II
Astra I
Insignia
Corsa D
Corsa C
Corsa B
KARL
Meriva A
Meriva B
Mokka
Agila
Zafira B
Zafira A
Wszystkie modele
Pełny ocynk we wszystkich modelach Opla!
Demonstracyjna, ocynkowana Corsa przed salonem Dixi‑Car w Radomiu. Zapraszamy na jazdę próbną.
Przypominamy, że wszystkie oferowane na stronie Dixi‑Car nowe samochody Opel (osobowe i dostawcze) mają pełny ocynk blach nadwozia. Osobowe Ople objęte są 12‑letnią gwarancją na perforację blach.
Polska leży w klimacie przejściowym. Ścierają się u nas masy powietrza o różnych cechach, w efekcie zimą temperatura często przechodzi przez 0 st. C, i drogi – częściej niż w innych krajach – posypywane są solą. Samochód marki Opel jest mądrym wyborem na polskie zimy.
Samochody Opel są cynkowane całe i obustronnie – nadwozia zatapiane są w wannach z cynkiem. Nazywa się to cynkowanie ogniowe, jego zaletą jest fakt, iż cynk wlewa się w każdy otwór i warstwa cynku jest gruba zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz karoserii.