Przejrzyj pytania zadane naszemu serwisowi.
Na pytania odpowiedzieli Doradcy Serwisu Opel Dixi‑Car.
Zauważyłem, że na przewodzie dolotowym pomiędzy komorą filtra powietrza, a turbosprężaką pojawił się tłusty nalot oleju (?) Miejsca 'mokre' to połączenie przewodu (odpowietrzenia silnika) z przewodem zasysającym powietrze do turbiny oraz miejsce łączenie przewodów powietrza opaską.
Nieco poczytałem i internecie na ten temat, ale jasnej diagnozy brak.
Zaznaczę, że poziom oleju mam prawie na maksimum, i go nie ubywa od ostatniej wymiany.
OPISANE OBJAWY PRZEZ PANA SĄ NORMALNYM ZJAWISKIEM. RURY DOLOTOWE A ZWŁASZCZA WYLOTOWE SĄ "ZAPOCONE "TŁUSTYM NALOTEM . POWIETRZE JEST WTŁACZANE POD CIŚNIENIEM I MINIMALNE OPARY PRZEDOSTAJĄ SIĘ W MIEJSCACH POŁACZEŃ. JEŻELI NIE MA ŚLDÓW WYCIEKU OLEJU I SILNIK NIE ZUŻYWA OLEJU TO NIE NAZYWAŁBYM OBJAWÓW MIANEM USTERKI.
Witam serdecznie mam pytanie odnośnie wycieku oleju z okolic turbiny, a jaśniej przewodu wlotu powietrza z filtra do turbiny silnika 1,7 CDTI 100KM. Pokazał się tam olej ale najwięcej znajduje się go poniżej tego przewodu na chyba czujniku doładowania. Czy jest możliwe że ten czujnik jest uszkodzony?
Potwierdzam, że jest możliwe, że podcieka olej z czujnika lub z samej odmy - proszę spr. mocowanie na tzw. cybancie.
Zapraszam na weryfikacje do naszego serwisu, śldów świeżego oleju być nie powinno - chetnie pomożemy, rezerwacje pod telefonem: 022-7163020
Części do turbosprężarek w sklepie Dixi-Car: https://sklep.dixi-car.pl/turbosprezarka-c-35_199.html
Witam. Posiadam opla Corsę 1.3 CDTI, wyprodukowany w 2005 r., przebieg 125 000 km. W przewodzie łączącym sprężarkę z interkulerem zaobserwowałem niewielką ilość oleju. Czy jest to wynik jakiejś usterki?
W celu dokladnego sprecyzowania wycieku zapraszamy na serwis w celu umówienia wizyty.
Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.
Serwis wg modelu: Astra, Corsa, Grandland X, Insignia, Mokka, Dostawcze Opel, Elektryki, Berlingo/Doblo/Partner
Pytania wg modelu
Astra III
Vectra B
Vectra C
Astra V
Astra IV
Astra II
Astra I
Insignia
Corsa D
Corsa C
Corsa B
KARL
Meriva A
Meriva B
Mokka
Agila
Zafira C
Zafira B
Zafira A
Omega
Frontera
Wszystkie modele
Najdłużej działający Autoryzowany Serwis OPEL w Warszawie
03.2025
Wydaje się, że Dixi‑Car jest najdłużej działającą obecnie Autoryzowaną Stacją Obsługi OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.
I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.
Dixi-Car działa pod tym samym zarządem od ponad 25 lat, duża część zespołu jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.
Byliśmy stabilnym serwisem Opla we współpracy z koncernem General Motors, PSA, a teraz Stellantis. Napawa nas to dumą.
Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.