Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Corsa D - układ dolotowy, turbina, intercooler

 

 


Doradca serwisu Opel

Masz pytanie techniczne nt. swojego Opla?

Przejrzyj pytania zadane naszemu serwisowi.

Na pytania odpowiedzieli Doradcy Serwisu Opel Dixi‑Car.

 

Pytania nt. innych modeli Opla

 

Zauważyłem, że na przewodzie dolotowym pomiędzy komorą filtra powietrza, a turbosprężaką pojawił się tłusty nalot oleju (?) Miejsca 'mokre' to połączenie przewodu (odpowietrzenia silnika) z przewodem zasysającym powietrze do turbiny oraz miejsce łączenie przewodów powietrza opaską.
Nieco poczytałem i internecie na ten temat, ale jasnej diagnozy brak.
Zaznaczę, że poziom oleju mam prawie na maksimum, i go nie ubywa od ostatniej wymiany.

OPISANE OBJAWY PRZEZ PANA SĄ NORMALNYM ZJAWISKIEM. RURY DOLOTOWE A ZWŁASZCZA WYLOTOWE SĄ "ZAPOCONE "TŁUSTYM NALOTEM . POWIETRZE JEST WTŁACZANE POD CIŚNIENIEM I MINIMALNE OPARY PRZEDOSTAJĄ SIĘ W MIEJSCACH POŁACZEŃ. JEŻELI NIE MA ŚLDÓW WYCIEKU OLEJU I SILNIK NIE ZUŻYWA OLEJU TO NIE NAZYWAŁBYM OBJAWÓW MIANEM USTERKI.

 

 

Witam serdecznie mam pytanie odnośnie wycieku oleju z okolic turbiny, a jaśniej przewodu wlotu powietrza z filtra do turbiny silnika 1,7 CDTI 100KM. Pokazał się tam olej ale najwięcej znajduje się go poniżej tego przewodu na chyba czujniku doładowania. Czy jest możliwe że ten czujnik jest uszkodzony?

Potwierdzam, że jest możliwe, że podcieka olej z czujnika lub z samej odmy - proszę spr. mocowanie na tzw. cybancie.
Zapraszam na weryfikacje do naszego serwisu, śldów świeżego oleju być nie powinno - chetnie pomożemy, rezerwacje pod telefonem: 022-7163020

Części do turbosprężarek w sklepie Dixi-Car: https://sklep.dixi-car.pl/turbosprezarka-c-35_199.html

 

 

Witam. Posiadam opla Corsę 1.3 CDTI, wyprodukowany w 2005 r., przebieg 125 000 km. W przewodzie łączącym sprężarkę z interkulerem zaobserwowałem niewielką ilość oleju. Czy jest to wynik jakiejś usterki?

W celu dokladnego sprecyzowania wycieku zapraszamy na serwis w celu umówienia wizyty.

 

 

 

Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.

 

 

 

Pytania wg modelu

 

 

 

 

 

 

 

Najdłużej działający Autoryzowany Serwis OPEL w Warszawie

03.2025

Nowoczesny serwis Opla w stolicy Polski

 

Wydaje się, że Dixi‑Car jest najdłużej działającą obecnie Autoryzowaną Stacją Obsługi OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.

I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.

Dixi-Car działa pod tym samym zarządem od ponad 25 lat, duża część zespołu jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.

Byliśmy stabilnym serwisem Opla we współpracy z koncernem General Motors, PSA, a teraz Stellantis. Napawa nas to dumą.

Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.

 

Umów wizytę

Promocja Autoryzowanego Serwisu OPEL, sezon letni
Promocja Serwisu. Bilans Auta za 139 zł. Odświeżenie wnętrza / Dezynfekcja klimatyzacji od 79 zł. Pakiet Porządki Plus - 99 zł. Wymiana oleju syntetyk + filtr od 449 zł. Przegląd od 849 zł.

Lista promocji
Umów się na serwis mechaniczny/elektroniczny
Umów się na serwis mechaniczny

Wypełnij formularz
Umów się na serwis blacharsko-lakierniczy
Umów się na serwis blacharski

Wypełnij formularz
Ceny przeglądów okresowych
OT-15, OT-30, itd.

zobacz cenę przeglądu


 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

SsangYong KGM Torres EVX. Samochód z napędem elektrycznym. Dofinansowanie NaszEauto