ul. Malownicza 29, Warszawa cena brutto (faktura vat-marża) . Cena do negocjacji. Kupując w Dixi jesteś zwolniony z podatku od czynności cywilnoprawnych. Oferta ważna do czasu sprzedaży samochodu.
👉 Zobacz Specjalną ofertę finansowania
UWAGA !!!
NOWA LOKALIZACJA
UL. MALOWNICZA 29
WARSZAWA
Samochód kupiony w salonie w Polsce,
1 właściciel od nowości,
Pełna historia serwisowa do samego końca w ASO Kia
NAJLEPSZY BEZPROBLEMOWY SILNIK BENZYNOWY 1.4 100 KM
GWARANCJA FABRYCZNA DO 30/11/2027 ROK
Kompletna dokumentacja: 2 kluczyki, instrukcje itp.
Samochód bezwypadkowy,
Bardzo Bogata wersja wyposażenia : felgi aluminiowe 17, multifunkcyjna skórzana kierownica, tempomat, dwustrefowa automatyczna klimatyzacja, radio z bluetoothem, Android Auto & Apple Carplay, kamera cofania, czujniki parkowania tył, asystent utrzymania pasa ruchu, komputer pokładowy, czujniki ciśnienia w oponach, Tapicerka materiałowa z elementami skóry, chromowane klamki wewnętrzne, elementy wnętrza lakierowane na wysoki połysk w kolorze czarnym, pakiet chrom, ABS, ESP, TC, 6xAirbag itp.
Samochód świeżo po przeglądzie w ASO Kia przy 104.049km dnia 2025-10-03
Bardzo zadbany.
Możliwy zakup w leasingu, kredycie, możliwa zamiana - zostaw swój samochód w rozliczeniu.
POLECAMY !
UWAGA !!!
NOWA LOKALIZACJA
UL. MALOWNICZA 29
WARSZAWA
ul. Malownicza 29, Warszawa
Każde auto używane zakupione w Dixi-Car
Dodatki do samochodu
Strona nie stanowi oferty w rozumieniu zapisów art. 66. Kodeksu Cywilnego.
Dixi-Car drugim dealerem w Polsce!
01.2025

Dixi-Car drugim największym dealerem KGM - SsangYong - BAIC w Polsce. Mieszkańcy Warszawy i Mazowsza kupują nasze samochody. Ile? W 2024 roku tylko z naszego salonu wyjeżdżało po 20-50 sztuk miesięcznie. Marki motoryzacyjne nowe w Polsce. Ale czy tyle osób mogłoby się mylić?
Gwarancja 5 lat na auta z Chin i Korei to jedno. Jednak wybór człowiek podejmuje po dotknięciu samochodu w salonie i po jeździe próbnej. Były to w 2024 roku decyzje na 'Tak'.
W Warszawie jest już cztrech dealerów BAIC. W 2024 roku byliśmy Top 1 dealerem w stolicy. Jako pierwsi wchodziliśmy na Mazowszu w nasze marki. Słyszeliśmy od klientów, że "z wami przynajmniej jest o czym porozmawiać".
Stoimy na pudle - z wymagającym (bariera językowa), nowym w Polsce produktem. Który jednak możemy z czystym sumieniem polecić.